Middagstips

Till middag gjorde jag en nyttigt och god måltid gjorde på kyckling, massa rotfrukter så som sötpotatis, morötter, palsternacka och rotselleri och en kallsås. Var verkligen toppen gott. Såsen gjorde jag på en creme frachie och sweet chilisås. Blev nyttigt och väldigt,väldigt gott. Rotfrukterna ger en sån god sötma och så är det nyttigt också! Jag la på vitlök och färsk timjan på rotfrukterna..


Jag steker kycklingens yta och lägger sedan in dem i ugnen i en sådan här form!


Min tallrik, mums!

Tycker det är kul att laga mat då jag faktiskt är väldigt duktig. Men inte till mig själv, utan jag gillar att laga mat till andra!

Kommentarer
Postat av: frida

har restartat min blogg så kolla in

kommentera & njut, puss ♥

2009-05-16 @ 00:51:50 URL/Bloggadress: http://fridamalmbergs.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback