Tisdag! :)

I morse gick jag, Kalina, Katy och deras förra au pair från Schweiz (som är på besök)och lämnade i skolan. Det var rätt mysigt att gå den vägen, lite hästar i en hage och barn som kom cyklande och springande med sina skoluniformar. Sen när vi gick tillbaka gick Katy hem och jag och Anais (au pairen) gick till Addelstone, vilket jag tror är deras stan, centrum whatever. Sen var Anais snäll och följde med mig och hämtade Kalina från skolan, så jag slapp själv dem första gångerna. Sen har vi gjort läxor och ätit middag. :)
Kalina är så gullig, på vägen hem från skolan så ska hon stanna och göra en massa. Hon plockade upp blommor, och så gjorde hon en "Älskar, älskar inte" medans hon plockade av blommans blad.
Så sa hon:
K: Angelica loves me, Angelica hates me, Angelica loves me, Angelica hates me. (Hon skojade)
A: Why would i hate you? I really don't hate you.
K: The flower said that.
A: that's silly!
K: Yeah! YOU SILLY FLOWER!!! (Med hennes söta brittiska dialekt) :)

Kommentarer
Postat av: Linn

ÅÅååå, ungar med brittisk accent är det gulligaste som finns typ! :D

2011-09-13 @ 22:10:49 URL/Bloggadress: http://jagharblivitsmittad.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback