18 days

Idag går jag genom min 18 dag här i England. Det går rätt fort. Tyvärr så kan jag inte Chertsey ännu. Tänkte nog gå en runda ikväll och spana in lite. Det verkar som en hyffsat lugnt område, men hoppas skenet kan bedra ;) Vill nog ha lite mer fläkt.
Denna vecka är inte så jätteintressant. Jag jobbar som alla andra. Jag träffade Josephine i tisdags. Det är verkligen en toppen tjej. Känns som vi känt varandra ännu längre än vad vi egentligen har. :)
På lördag är det fest. Jag känner att jag har glömt lite för mycket kläder hemma i Sverige, då jag känner att jag inte har med mig så mycket festkläder. Men eh, jag har en hel storstad framför mina ögon, så jag ska nog inte klaga ;)
Nej, nu ska jag klä på mig efter min dusch och ut och gå i det otroliga fina vädret. Känns som sommar. Sen ska jag plocka upp K ifrån hennes skola.
xXxx

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback