resa?

Jag har myror. Jag är jätte sprattlig. Trots att jag inte mår bra, så vill jag göra saker. Jag vill åka utomlands, jag vill åka på en weekend. Jag vill bara göra något. Det hjälper inte att åka på bio, gå på restaurang, gå ut och festa eller gå på ett fik. Jag vill iväg. Bort för en stund. Bara se något annat. Känns som att Stockholm är för litet för mig. Jättelöjligt, men det är sant. Jag har sett Stockholm. Men skulle vilja se något annat land, annan kultur, se världen.
jag är less på rutiner, dem är vettiga, men just nu är jag dunderless på dem.
Rutinlös, utan vilkor vill jag se världen! För jag ruttnar av bleka människor!

Kommentarer
Postat av: mimmi

kan vi inte dra nånstans i sommar då?

2011-03-16 @ 20:23:56
Postat av: Matilda

Åh.. vet PRECIS hur det känns!! Känner exakt samma sak.

2011-03-23 @ 20:52:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback