GOTT NYTT ÅR

Snodde lista ifrån Emy! :D

Årets bästa inköp:
Ehm..Köpt mycket. Men mina svarta kilklackar, kanske.
Årets sämsta inköp:
Alla tågresor
Årets händelse: Spanienresan i sommras.
Årets besvikelse: äcklet.
Årets person/er: Min familj, mina vänner & alla som gör mig glad!
Årets jobb: ICA såklart!
Årets dyraste investering: Mina klänningar?
Årets kärlek: Ja, eller hur?
Årets misstag: äcklet.
Årets godaste: Sommriga drinkar
Årets sämsta lärare: No one.
Årets onödigaste sak: 1000 köp av tunna strumpbyxor
Årets start: Efter äcklet!!
Årets hästnörd: I was.. men inte just nu.
Årets blondaste person jag mött: Min syster, Amanda.
Årets flopp: äcklet.
Årets goda gärning: Good friend!
Årets gåva: Att få tillbaka min mormor
Årets bästa bok: Läst dåligt. Men Elsas mode, då.
Årets bästa band live: Kiss.
Årets kom-i-håg grej: midsommar
Årets favoritgöra: Mina familjedagar och partykvällarna med tjejerna.
Årets ovana: diet coke
Årets upptäckt: Att jag förtjänar så mycket bättre!!
Årets resa: Spanien
Årets drömupplevelse: Gjort mycket bra, men svårt att komma på en drömupplevelse
Årets bästa dag: Finns massa bästa dagar detta år ♥
Årets sorg: -- '' --
Årets vill-ha: Iphone & en pooonny.
Årets TV-serie: Desperata hemmafruar
Årests favoritmatprodukt: Alla sallader i sommras.
Årets CD-skiva: Dont know.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback