Nästan 20 grader ute.

Hej! Vilket strålande väder, termometern visar strax under 20 grader. Ligger ute med bikini, så skönt!
Det jobbiga med att sola i Sverige är dessa förbaskat äckliga insikter som surrar vid/på ens kropp hela tiden! Jag hatar dem. Usch!! Håller ni inte med mig?

Nåväl.. Börjar jobba 15.00 så jag ska verkligen passa på att ligga ute länge idag, innan jobbet. Men har iallafall haft en jättetrevlig helg. Stéphie m.familj var hos hos i fredags och åt middag och i lördags var jag och tjejerna ute på Ambasadouer, mycket trevligt.


Nu ska jag sola lite.. Vi hörs strax!

(Ja jag fotade bilden i morgon, hehe)


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Inte illa att visa en bild som inte ens är tagen ännu hihi.

Sola??? Skojar du med mig eller?

Här är det regn i luften och en temp på 13 grader.

Men vi firar i alla fall.

Kramen Synnöve.

2010-05-17 @ 14:30:15 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback