Frukt&bär-smoothie VS coconut kolor?

Hjälp vad sugen jag blev på en SYRLIG fruktdrink/smoothie. Hade inte ett par färska jordgubbar, några hallon lite citron och jucie varit en bra kombo? Snacka om gott. Och inte tala om dem finaste rödaste svenska jordgubbarna. Istället sitter jag och äter coconut-kolor. Inte på hästlängder lika bra, men det duger.

Jag är så trött idag,känns som klockan är mer än tolv! Jag har jobbat till 14.00 och sedan gick vi till banken där jag fick ett par viktiga ärenden klara. Känns så bra! Det är skönt när man får saker man måste göra, ur vägen.

Björnbär är gott och nyttigt! Likaså hallon, jordgubbar, kiwi och blåbär.


Kommentarer
Postat av: kimblomzitna

Gud va gott de såg ut!!

2010-03-05 @ 22:58:59 URL/Bloggadress: http://blooommans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback