"Hade fb-okat klart, mejlat min vän som partar i Magaluf, rödkryssat allt, men var bara tvungen"

01:49

Varför ska det alltid vara kvällarna då man tänker så mycket? Klart jag förstår att man alltid är sysslosatt på dagarna och därav tänker mer på arbetet som man utför, men ändå! Jag har legat och läst Elsas mode fram till nu. Var bara tvungen att sätta på datorn ett slag till. Hade Facebookat klart, mejlat min vän som partar i Magaluf, rödkryssat allt och stängt av den helt och hållet. Var bara tvungen...

Jag mår inte alls så mycket bättre än i helgen, lite bättre är det. Men jag är långt ifrån frisk. Hoppas jag mår bättre när jag vaknar imorgon. Vill inte gå runt som en levande död. För det är vad jag känner mig. Känner mig inte så fräsch just nu. Allt jag vill göra är att få iordning på allt skit som finns här. Less på det. Varför ska man alltid stöta på skit, smuts, äckel och dumma grejer.

Hmm..nu lät jag som världens buttrigaste, men jag är inte det. Jag är ofta glad. Då någon gör något bra mot mig, får man alltid det tillbaka, och ja... viceversa.

Men nu ska jag på en fantastisk date. Han heter John. Har även träffat honom på dagtid (Händer lite då & då), sådant jag kallar kvalitétid. När man mår dåligt och behöver han som mest är han svår att få tag på. Hur mycket man än försöker så går det inte att nå honom. Men han är inte långt ifrån mig nu. Jag kommer dejta honom till tidig morgon. Jag lämnar nog honom runt 09.00 tiden.

Sovgott Sverige! /Angelica

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Hoppas din date blev bra.

Sen får du krya på dig och komma igen nu.

Sommaren är här. Det är tiden för njutning vet du.

Kramen Synnöve.

2010-06-21 @ 14:56:58 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback