Låt mig sjunka..

En riktigt depp dag. Jag är väldigt ledsen. Känns jättekonstigt alltihopa, typ som mitt liv är ner för stupet. Känns riktigt hemskt att vara på utsidan medans du är på insidan. Jag kommer bli så ensam, jag behöver fasiken inte detta..Det är sånt här jag inte orkar med. Önskar att all min sista kraft rinner ur mig så får jag ligga i ide och vila några månader. Undrar vad man har gjort ibland för att det ska bli såhär? Ren jäkla olycka. Nej, usch orkar inte med denna blogg just nu. Vill inte bli deprimerad igen..vill inte!

:'(

Kommentarer
Postat av: Millan

Lilla hjärtata!du skall se att dessa månader kommer gå fort som bara den!

Du har ju oss!



Jag älskar dig min lilla padda!

2010-01-17 @ 23:00:18 URL/Bloggadress: http://moder.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback