Två lik ligger utanför mitt hus ca 60 meter bort

Jag började klockan 15.00 idag och mamma tog hundarna med sig och följde mig en bit på vägen. Stod polisbilar utanför oss på långstäckan. Inget mer med det tänkte vi. När mamma vände så hade hon sett några polismänn kommit ut ifrån skogen, -men inget mer med det. Men sedan blev hon nyfiken och tog Alida och hundarna med sig upp i skogen efter middagen för att se varför polismän gick runt i skogen.
Bara 60 meter utanför oss på baksidan (det är en stor skog bakom oss och jag bor i en villa.) så var det avspärrar 10x10 meter och i mitten ligger en stor presssändning där två lik ligger. Det har skett ett mord under 24 timmar, alltså kanske i morse eller kanske i gårkväll. Polisen befinner sig just nu i skogen och går runt iväntan på rättläkaren som ej har dygt upp än.

Jag är mer än skärrad. Jag går där ofta med mina hundar, både jag och mamma. Vi gick inte den vägen igår eller idag. Tänk om dem blev mördade av en slump. Tänk om det var jag? Eller någon i min familj som gick skogspromenaden vi nästan går varje dag? :(

(Bilden lånad från google och har EJ något med Bålstas fall att göra)


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Så hemskt! Har du fått reda på något mera nu? Du får inte gå där mera nu, utan vänta ett tag. Man vet ju fanken inte vad som gömmer sig i skogen numera.

Kramen på dig.

2010-04-20 @ 18:31:39 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback