Draft: Okt. 26, 2009

Precis sådär som många gånger förr, ska man falla tillbaka till den där punkten där man inte har någon fantasi/ork till att skriva. Vet inte riktigt vad ni vill läsa om? Jag skriver för det mesta som bara faller in samma sekund, med andra ord så gör jag ingen förberedning på mina inlägg. Vissa inlägg är skit, då jag bara tar något konstigt ifrån luften som jag kanske inte ens bryr mig om? Det är såna dagar jag tycker det bara är jobbigt att skriva, men ändå vill underhålla er. Dock förstår jag er att ni slutade följa, hade mycket över tusen läsare ett tag då jag var som mest aktiv. När jag var på toplistan så trappade jag ner. Fråga mig inte varför, för jag har inget bra svar. Jag har alltid gillat min blogg. Suttit på kvällarna och läst DEM kommentarer jag har fått. Okej, jag har fått riktigt elaka kommentarer också. Fick sådana kommentarer att jag var en hora,fitta och en hel drös.
Jag kommer nog aldrig riktigt kunna radera min blogg. Den betyder. Den skulle betyda även fast jag inte hade er som läste den. Så mycket minnen. Härligt att bläddra i dem olika arkiven under åren jag har skrivit. Allt jag har varit med om och gjort..

Det sägs att man ska sluta när man är i top. Men jag är inte där ännu.. Jag har så mycket mer jag vill dela med mig, så mycket jag vill skriva. När jag skriver så är jag rädd för att läcka för mycket. Har ändå några som läser. Det är inget personligt-hemligt, utan det är mer lite mer dagboks-skrivande som är nära på att läcka. Som man kanske inte alla ska veta om. Med tanken på att flera hundra kan finna min blogg..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback