10.000 SEK

Okej, kalla mig klantig eller vad ni vill.. Tidigare idag så gick vi en promenad till centrum då vi skulle handla middagen. Vi gick till bankaoutomaten och skulle ta ut pengar. Så testade jag mitt gamla bankomatkort (där alltid studiebidraget kom in på, samt i början av min lön-innan jag fick mitt visakort)-för jag ville se om jag hade någon hundralapp.. Mycket riktigt så kom det ut en hundra lapp..blev lite chockad då jag trodde jag inte hade något alls..prövade igen, och tröck ut bara ett "kvitto" för att se hur mycket jag hade..
Tog lappen och blängde en liten stund på kvittot på summan jag hade på mitt andra konto som jag ALDRIG använder..över 10.000 kronor. TIOTUSEN kronor har bara legat i månader på mitt "övergivna konto". Åh vad jag är slarvig. Tänk om jag inte hade tittat, jäkla slarvmaja jag är..suck! Glömde väl det kortet när jag fick mitt nya..
Men jag har ju faktiskt slitit för mina pengar..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback