Vilken mysig... och kall dag!


Dagen började med att jag gick upp klockan 7.00 och gjorde mig iordning till Mattelektionen, stannade där till halv 10. Gick hem till mig, där pappa frågade om jag ville åka med honom och äta lunch. Jag och pappa tog bilen och käkade. Jättemysigt! Sedan hem, vila lite (okej, jag somnade) och sedan var det dags för ännu en mattelektion som började klockan 15.00. När lektionen var slut så gick jag upp till stationen där jag mötte min fina mamma & min fina syster, Alida. Vi skulle ta tåget som gick 16.22 men var dessvärre försenat. Men tillslut så kom tåget och en stund efter så var vi i staden där vi har shoppat en del (Jag visar imorgon, jag LOVAR) Och åt middag.
Runt 20.00 så tog vi tåget tillbaka och nu sitter vi här och är trötta...
Vilken mysig dag! Älskar såna hära halft spontana dagar..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback