Middag och chokladprovning på Gästis, imorgon!

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig. Har jättemycket att göra i morgon! Först ska jag till vetrinären klockan 11 med mina två små hundar. Sedan ska vi hem, fixa och dona lite här hemma (Beställa lite kläder på internet),  sedan klä mig lite snyggt för att sedan äta middag på Gästgivargård och DÄREFTER ska vi på chokladprovning. Ska bli en otroligt rolig dag/kväll. Har aldrig tidigare varit på chokladprovning-och jag som älskar choklad! Mums!

På onsdag blir det bilen tillsammans med Stephanie till Uppsala där hon ska hämta en liten jycke som hon skall passa. Sedan blir det lunch och skogspromenad.

Jag måste verkligen plugga i veckan också. Får verkligen inte komma efter. Då är jag skörd, av mig själv.

Nej, nu blir det en film och sömn. Sovgott allihopa! Kramar Angelica


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback