Kniven i ryggen flera gånger..

Jag är så ledsen.

x Svarar inte på mina sms, mina samtal en lördagskväll. Vet inte ens vart du är?
x Skyller allt på mig oftast. Jag har varit dum jag med, men det har även du.
x Jag ringde dig ifrån 9 imorse till efter 15.00 i eftermiddags, Du ringde upp mig 15.30 och sa att du hade vaknat runt 14.00. Du kunde inte ens ringa upp mig direkt fast jag hade ringt dig över 30 gånger vid morgon-lunch.
x När du är full kan du säga saker att din mamma hatar mig och att jag är dålig etc. Men när du vaknar säger du att hon aldrig sagt sådana saker.
x Du är ofta frånvarande, men när jag gör en simpelsak blir det ett herrans liv
x När vi var ute, går du ifrån mig. Du vill knappt umgås med mig.


Du kan kasta skit på mig, jag på dig. Men jag får alltid höra att det är mitt fel.  Men jag är otroligt ledsen nu. Förstår inte.. Du säger att vi ska ta sånt här på telefon. Men är det lätt när du aldrig svarar mig?

:'( Tårar bara rinner hela tiden


Kommentarer
Postat av: Maria Nyman

Stackare!! Det är inte lätt med förhållanden.. KRAM!

2009-11-15 @ 01:44:52 URL/Bloggadress: http://marijah.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det verkligen värt allt angelica? vill du verkligen va tillsammans med nån som sårar dig så djupt :/

2009-12-04 @ 18:33:26 URL/Bloggadress: http://pullipullan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback