Dagen-efter-Halloween

Hej!
Hoppas ni har haft en trevlig Halloween, så som jag har haft det. Vid lunch igår så åkte Daniel,jag, mamma & min bror in till stan. Småshoppade lite saker, åt på Mcdonalds (!) och var inne på Buttricks. Riktigt cool affär med en hel drös saker.
Alex och Daniel klädde ut sig till fångar, haha. Och jag var utklädd till en French maid. Var tanken att jag skulle vara en prinsessa så först hade jag köpt en tiara, men när vi såg städerskan så den fick det bli.
Vi var i en lokalfest med mördare, zombies och annat läskigt. Sedan när klockan närmade sig halv 1 så åkte vi till Rickards allihopa. Var kul faktiskt...

Ni kan få se sen hur jag såg ut.

Puss


Jag älskar skräck, jag älskar Halloween


Kommentarer
Postat av: Mmm

JAg blir ruskigt trött på folk som du som är efterblivna och tror att halloween är nån jävla maskerad. Ska man klä ut sig ska man klä ut sig till nåt läskigt. ANNARS INTE. skjut dig själv, ha det bra hej.

2009-11-02 @ 02:28:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback