Och jobbet går också bra!

Hej!
Sitter på jobbet nu och har just ätit upp min lunch. Det är inte jättestressigt idag, men det är en del att göra iallfall. Man kan ju iallafall inte stå med händerna i fickan!

Ikväll ska jag inte göra så mycket, tror jag. Bara vara hemma och titta på tv tillsammans med min familj och kanske äta lite fredagsgodis? Imorgon ska jag träffa några tjejer för grillning, men jag slutar klockan 18 så det blir att fixa sig här på jobbet och åka dit direkt. Vi blir ca 10 tjejer och det ska bli supertrevligt.

Nu måste jag ringa några samtal och sen in och jobba igen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Synne.

Njut fredagen nu.

Kramen Synne.

2009-05-08 @ 21:33:43 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback