Måndag såg ut såhär:

Phu. Mamma och jag var i enköping, som ni vet, och vi missade precis bussen när vi skulle hem så vi fick ta en senare buss. Men det gick helt okej ändå. När vi kom hem klockan 19.00 så var det bara att gå snabbt hem för att byta om till träningskläder och så åkte pappa och jag ner till vårat gym, Sats och gick igenom hela kroppen med övningar. Riktigt kul och skönt.

Jag ska väl inte vara uppe så jättelänge idag då jag ska upp klockan 6 eftersom jag börjar 7 imorgonbitti. Jag jobbar passet 7-16, blir väl kul! Tisdagar är hyffsat lugna.

Ser ni också på Ballar av stål? Haha, så sjukt!


Athenabebis. Mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Leia

Så söt liten en! =)

2009-05-11 @ 23:23:28 URL/Bloggadress: http://onlyforever.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback