Jag hatar såna dagar

Jag trodde jag var glad i morse när jag vaknade. Men usch vilken dag. Håret är totalt risigt och går inte att göra något åt. Frizzigt som bara den. Det kliras över hela kroppen av eksemet och sminker blir totalt fläckigt pga av all eksem. Ibland vill man som tjej bara få sjunka och gå i dvala någon dag när man har sånna här problem. Jag hatar dessa dagar.
Och inte nog med att gymmet hade stängt idag, gjorde en lite små ledsen. Så nu ikväll ska jag gå en powerwalk a la 45 min. Man känner sig ganska äcklig såna här dagar. Vill inte äta onyttigt och man vill bara vara fräsch och nyttig. Jag tänker använda ett tjockt lagar hårinpackning samt peela hela kroppen och därefter smörja in med en tjockhudsalva.
Men är det här ändå inte lite okej? Jag är ju totalt männsklig iallafall..tur det. Och alla tjejer i hela världen har såna här dagar, där man känner sig ganska "smutsig", varsesig man har duschat två gånger i rad på samma dag.

Äh, det finns värre saker. Men gah, Jäkla hår!!!


Skor ifrån Dinsko, Tights ifrån hm, Jeans jacka ifrån Zara, tshirt-klänning ifrån Wyzeck

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback