Hemma hos mig igen!

Nu sitter jag här hos mig i min fotölj i Bölsta! Varför ska jag alltid börja blogga när jag är såhär ruskigt trött. Ska ju jobba i morgon, 10-19. Hoppas det är mycket folk och att tiden rullar på fort. Det hoppas jag på! Annars går ju ett jobb segt om man inte har så mycket att göra..

På lördag ska jag på grillfest hemma hos Sofia med massa andra trevliga tjejer. Men jag är tvungen att tvinga pappa att hämta mig på lördag kväll då jag ska upp 6 på söndag. Inte världs kul, men kul att umgås med dem iallafall.
Äta godmat och bara umgås.

Nej, snart är det dags för mig att sova. Godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: Synne.

Hej Angelica.

Har läst ikapp en del igen.

Blir lite fundersam när jag såg du skulle chips. Du kan lika gärna köpa vanliga chips. De utan fett är lika som de vanliga. Det är inte fettet i dom som gör de farliga. Kolla ingredienserna. Estrellas vikningschips, eller de vanliga lättsaltade. De innehåller inte några otäcka tillsatser som smaksförstärkare eller olika E-nummer.

Köp och läs Mats-Eric Nilssons böcker. Den hemlige kocken och Äkta vara så får du se vilka faror vi utsätter oss för när vi ska äta. Har slutat köpa ALLT som har har med lätt, light eller Fatless göra. Vi blir lurade. De produkterna triggar våra nerver att vilja ha mer sött och gott. Så läs den.

Har lärt mig en del på sjukhuet ser du :D

Kramen Synne.

2009-05-08 @ 08:33:50 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 14:50:43 URL/Bloggadress: http://www.arntyochmirry.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback