Egypten och en hemlighet efter det!

Godmorgon bloggen!
När jag vaknade tittade jag ut genom fönstret och såg att det inte är världs-fint väder ute, Suck!
Jag hade hoppats på 20+ och stekande sol så jag kan påbörja min bränna till Egypten. Det är alltid bra att ha en lagom grund när man åker utomlands. Brun utan sol eller solarium hjälper inte alls. Det är inte alls samma uv. Och japp! Åker till Egypten 26 Juli. Ska bli riktigt skönt att få en veckas semester med en jättevarm sol och fina koraller. Och förmodligen i Oktober så har jag en hemlighet jag ska göra. Efter den hemligeheten så kan jag iallafall kalla mig för "något". Utbildad något jag verkligen tycker är kul. Men mer om det senare!


Ifrån flygplanet förra sommaren!

Kommentarer
Postat av: synne

Förstår du längtar till egypten. Men varför resa utomlands när den svenska sommaren är som bäst? Jag hade aldrig gjort det.

Ser fram mot vår resa i oktober.

Klems Synne.

2009-05-27 @ 11:08:53 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogpsot.com
Postat av: ebba

fin bild :)

2009-05-27 @ 15:25:16 URL/Bloggadress: http://ebbaguhren.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback