Daniel tycker hon är tjock.. Ledsamt

Jag är hemma nu! Tåget gick bra och skönt att vara nyduschad och insmord. Vet ni vad Daniel sa idag. Jag blev faktiskt chockad, han tyckte att Britney Spears var tjock! Jag höll på att tappa hakan. Så sa han: "okej, inte tjock, men mullig". Öh?? Sorligt att man ser den kroppen som tjock. Tycker inte alls hon ser tjock ut utan bara en fin-normal tjejkropp. Förstår att tjejer får dåligt självförtroende sen..Vart fasen är hon tjock någonstans? Blir nästan lite äcklad. Hon ser ut so en välmående kvinna. Men då måste han mena att jag också är tjock/"mullig".. :S..Det kanske var en pik till mig? Tycker inte man ska satsa efter ett ideal utan man ska se ut precis som man vill. Sen om jag vill träna så jag blir fast eller jag vill äta upp mig och gå upp några extra kilon- det är upp till var och en. Man ska få se ut egentligen precis som man vill...


Det var den här bilden han påpekade. Ledsamt Daniel..

Kommentarer
Postat av: Julia

om hon är tjock, alltså. Då fattar jag inte, jag är inte tjock själv men. Alltså, nej. Hon är inte tjock, ush. Hur tänker man då eller, jag får inte ihop dethär..

2009-05-21 @ 20:42:27 URL/Bloggadress: http://sjunger.blogg.se/
Postat av: Julia

ja fy, lyssna inte på det. Hon är verkligen inte tjock.

2009-05-21 @ 21:18:06 URL/Bloggadress: http://sjunger.blogg.se/
Postat av: Maria

oj.. Nej, enligt mig har hon perfekt kropp!

2009-05-22 @ 11:24:26 URL/Bloggadress: http://marijah.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback