En lång lista såhär på kvällen!

Lovar du att vara ärlig? Ja det skall jag!
Du heter: Angelica Rebecka Louisé Norman

Smeknamn: Ikkis.. Genom alla år!
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Brukar inte sörja så genom låtar.
Beroende av: Min familj och mina djur

Vad tror folk om dig?: Genom åren trodde dem väl att jag fick allt jag peka på. Har även fått skit för det av avundsjuka människor. Har haft en bra uppväxt och stött på många som har velat hugga ner mig genom avundsjuka
Stämmer det?: De beror på hur man ser det..
Vad får du oftast komplimanger för?: Har jätteofta fått för mina ögon.. och att jag är en himlans söt och rar tjej! :)

Vad säger du för att imponera på någon?: Att mina hundar kan sitta fint?
Hur imponerar man på dig?: Självkänsla.
Brukar du skratta för dig själv?: Japp!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Har inte min mobil vid mig just nu..
Var bor du?: Håbo..
Trivs du där?: Vårat hus är jättevackert.... Inget mer svar
Äger du några converse: Ja! Supersköna skor! 4 eller 5 par..

Sprit, cider, vin eller öl: Jag är inte jätteälskare av alkohol. Lagom är bäst och då säger jag; cider med motta!
Brukar du bli för full: Nej!

Är du allergisk mot något: Massa, massa saker!
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Angelica"
Antal timmar sömn inatt: Ca. 5-6, däröver?
Brukar du komma i tid: Ja, super skötsam!
När mår du bra: När min familj är som en familj.
När blev du fotad senast: Vet inte.. Kamran brukar gå stup i ett.
Hur känner du dig nu: Jag är trött!

Vanligaste färg på dina kläder:  Ganska mörkt och på sommaren är det fina sommarkläder!

Vad tycker du om fötter: Äckliga!

Vad saknar du: Min änglahäst Tempo!

Hade du en bra kväll igår: Jadå! Robinson och chips!

Favorit dryck på morgonen: Juice!

Rakar du benen: Såklart=)

När brukar du oftast gå och lägga dig: Brukar bli lite sent..
Är du blyg?: Ganska

Sysslar du med någon idrott: Har ridit i alla år. Nu kör jag på gym/olika pass så som spinning och powerstep. Och ja! Sen dansar jag också

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mycket möjligt.. 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Försöka förstå mig på dem? Deras tycke och tänke
Är du nöjd med ditt liv: Ja! Har en underbar familj som värnar över oss och en underbar pojkvän!
Är du bortskämd: Man kan se det på olka sätt.
Vad gör du i morgon: Tränar & tränar!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kvinnor som gör bra ifrån sig. Kommer inte på någon direkt "bra" kändis just nu.
Vad längtar du till?: Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja. Varit med om så äckligt falska vänner genom åren. Men man lär sig!;)

Vad använder du för shampoo?: Olika för varje dag. Men försöker använda repair-produkter då jag har ganska torrt hår

Hur gammal är du: tyvärr 20.. Vill vara yngre!

Tycker du om någon just nu: Jadå

Gröna eller röda äppeln: Tål inte äpplen. Men jag älskar surt, så gröna!

Gillar du golf: Tror jag aldrig har testat seriöst, men kanske?
Vilken tid gick du upp idag: 6.00 ringde klockan.. gick upp lite efter

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja. Tillsammans med min pojkvän=)

Har du strumpor på dig nu: Nej. Barfota.

Är det okej att gråta: Ja. Det är nyttigt att gråta!

När grät du senast: I fredags när jag skulle ta blodprov.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge mer än hälften till mamma och pappa!
Bär du glasögon eller linser: Nej!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej..

Har du piercing: Ne. Hål i öronen..
Vill du gifta dig: Ja, det tror jag!

Vill du ha barn: Ja.

Solar du ofta: På sommaren? Ja, skönt!

Är du bra på att laga mat: Jaaa!
Är du flygrädd: Nej, inte så farligt!
Hur vig är du: Yogan var ganska jobbig..
Är du musikalisk?: Kunna sjunga? Spela något instrument? -Nääee..
Vad dricker du helst när du är törstig: Jag tycker cola är gott.. Men juice då!
Vilken är din favoritglass: Sorbet!

Tror du på ett liv efter döden: Svår fråga.. Kanske?

Tycker du om sushi: Har aldrig smakat sushi..
Vad äter du helst när du ser på film: Chips! Älskar chips!

Har du tandläkarskräck: Faktiskt inte så mycket alls..Hade nog mer när jag var mindre..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag gillar kvällarna! Men skönt att gå upp i tid=)
Vilken ögonfärg har du: Grönblåa?

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja..

Biter du på naglarna: Har väl gjort... Men inte på väldigt länge!

Röker du: Nej och har aldrig ens smakat, vilket jag är väldigt stolt över!

Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu är det intensiva veckor för att det är så kul. 3-4-5 dagar i veckan? Beror på jobbet!
Senaste låt du hörde: 9 crimes


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback