Lördag

Är hemma. Har jobbat och varit i stan. Jag slutade klockan 15.00 och så tog jag och Daniel tåget in till stan där vi åkte till tatueringsstudion där Daniel tatuerar sig. Stannade där en liten stund och så åkte jag hem. Mötte pappa vid tågstationen och så åktehan och jag till ICA, igen, för att köpa lite gottis till ikväll. Chips och dipp! Därefter så åkte vi hem och jag åt min mat ifrån Thai som mamma och pappa hade köpt till mig. :)

Daniel får komma snart! ♥

Här är LITE av min medicin och annat som jag måste ha som jag har haft + fick igår..


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej :) Jag har ett litet tips om du inte redan är medlem på gratismode.se.. Man samlar poäng & kan sedan växla in till presentkort som gäller i över 60 butiker. Är jättelätt & fungerar verkligen. Allt du behöver göra är olika gratiserbjudanden, besöka sidor och värva vänner. Om du blir medlem via denna länk får du 50 poäng http://www.gratismode.se/?c=35162 :)

2009-03-29 @ 00:10:19 URL/Bloggadress: http://pussjenny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback