Läppförstoring

Jag är hemma nu! Jobbet gick bra! Tiden rullade på, men nu är det skönt att vara hemma igen!
Har funderat lite fram och tillbaka angående läppförstoring. Är lite sugen på att göra det igen. Sprutade in Perlane i mina läppar när jag precis var 18, och var nöjd. Skulle vilja göra igen, men saken är den att det gjorde så fruktansvärt ont och jag är alltid orolig för risker. Men Perlane är inte permanent, vilket menas att det fösvinner ut i kroppen efter ca 5 månader.


Minns ju vilken smärta det var!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag funderar på att testa

2009-03-10 @ 12:54:36 URL/Bloggadress: http://joeja.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Skulle också vilja göra läppförstoring, är dock livrädd för sprutor och så vidare..håller på att svimma av blodprov eller liknande. Men vill man vara fin får man lida pin, som man säger :D

2009-03-12 @ 01:14:38 URL/Bloggadress: http://feliciiamattsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback