Jag ska boka en nageltid igen. Skönhetstid för mig själv!

Gissa vart jag sitter? På jobbet igen. Slutar 19.00 idag och då ska jag hem och äta middag tillsammans med min familj. Imorgonkväll tänkte Stephie och Sussi komma över och kolla melodifestivalen, kommer bli trevligt. Även Daniel kommer ikväll och stannar hela helgen. Och så är jag ledig hela helgen lång! Gud så skönt det kommer att bli!

Måste ringa en nagelfix så jag får tid nu i helgen då jag måste fylla på mina naglar längst nere. (Naglar växer, förstår ni) Så 400 kronor kommer väl dras där, och jag känner nu att jag spenderar en del pengar. Men jag har ju inte shoppat något speciellt, utan bara betalt ridning. Privatlektion är inte gratis, kostar närmare 500 varje gång!
Och alla dessa "matlåder" jag köper till jobbet varje gång, där dras det mycket!

Vi hörs sen! *Pusspuss*

Kommentarer
Postat av: Synne.

Smiter in bara för ett hej.

På väg tillbaka att bli människa igen.

Kramen Synne.

2009-03-06 @ 23:00:28 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.comt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback