Idag var det Myra och jag!

Hej!
Idag har det varigt en riktigt kul dag faktiskt, eller rättaresagt förmiddag. Stephie och jag red lektion klockan halv 11, och det gick jättebra att sätta sig upp på hästryggen igen efter över ett år! Fick sådana tillbakablickar på när jag hade min underbara ponny, samt då när jag var mindre och red i det lilla ridhuset på ponnyerna. Jag tyckte tillochmed att det lilla ridhuset var större då, nu tyckte jag att det var sisådär litet (Normalstort som "lilla"-ridhus ska vara). Men det var riktigt skoj, och jag red en jättefin häst som hette Myra och var ett sto. Hon var ganska svår att få ner på tygel och väldigt stark i bettet, men jag kände mig trygg på hennes rygg (peppar peppar). Blir nog samma häst nästa gång. Steph red också en finhäst som hette Celma. Jag längtar till nästa ridlektion!

Skall snart in och jobba, ja, jag sitter på jobbet. Har stängning idag, vilket är inte så kul. Gillar inte att jobba själv. Juste, glömde ju att berätta att jag försov mig imorse! Hade ca 10 minuter på mig att göra mig iordning och packa ner det sista av ridgrejerna. Borstade tänderna, la på ansiktskräm och tog på mig kläderna samtidigt, så imorse hade jag 7 armar!


Här är Myra! Hon var så söt. Åh vad jag vill ha en egen häst!


Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Vad kul vi hade! Jag längtar också till nästa gång.

puss

2009-03-04 @ 18:36:36 URL/Bloggadress: http://stephiiies.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback