Vem gillar inte spinning en lördagsmorgon?

Hej! :)

Har precis duschat och slängt i mig lite frukost. Gick upp lite innan 8 idag för att åka ner till Sats tillsammans med pappa för ett 55 minuters spinningpass. Åh vad skönt det är att träna tidigt på helgmornar, tycker det är jätteskönt. Man har ju hela dagen på sig sen. Och dessutom så känner man sig otroligt nyttig och fräsh när man har tränat och sedan duschat. Det gör en hel del faktiskt.

Det kommer en kille hit för att titta på pappas bil, som förhoppningsvis vill köpa den och därefter så ska vi åka in till stan för att se Titanic på museum, spännande! Och därefter ska jag nog träffa Pontus, han smsade mig precis innan jag somnade igår. Vet inte alls vad vi ska göra, det jag vet är att jag saknar honom och vi två har superkul då vi ses!

Nu ska jag nog fixa mitt blöta hår och sedan ligga lite i solen. Kom ihåg att INTE sminka er när det är såhär fint väder. Försök att sola ansiktet istället.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback