En lång!

Har jag..? :

1. Kysst någon ? - Japp!
2. blivit kysst ? - Ja
3. Blivit kramad ? - Yes!
4. Sjungit ? - Varje dag
5. känt dig fånig ? - Gör alla ibland!
6. saknat någon ? - Många gånger..
7. Ljugit ? - Ja, det har alla mer eller mindre!
8. Rökt? - Nej, aldrig någonsin! Så stolt!
9. Testat droger? - Absolut inte, och kommer aldrig göra!
10. Åkt fast av polisen? - Nej.

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: Rökt
2. Jag vill testa:
3. Jag gillar: Mina föräldrar, familj och min underbara pojkvän!
4. Jag ogillar: Falska idioter..
5. Jag hatar: Otrohet och vänner som är falska!
6: Jag är trött på: Orättsvisa och falskhet
7: Jag vill ha: Min pojkvän + familj förevigt vid min sida
8. Jag behöver: Sanna vänner
9. Jag behöver inte: Oklara vänner


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Min pojkvän!
2. Är du kär?: - Riktigt kär!
3. Singel/ upptagen?: Upptagen!!
4. Saknar du honom/henne?: Jättemycket!
5. Vem kysste du sist?: - Pussgurkan till pojkvän!
6. Vem kramade du sist?: Mamma och pappa!
7. Längsta förhållande: Mitt nuvarande, snart 9 månader!

Kommentarer
Postat av: m

fin blogg du har :)

2009-06-04 @ 22:26:17 URL/Bloggadress: http://aka


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback