En mysig dag med mamma, syster och pojkvän!

Hej bloggen!
Idag var jag på auktion med mamma och Alida, men inte med gamla saker utan helt nya saker. Det var kul! Och efter så gick vi och fikade, jag åt en foccaica. Så himla gott! Förlåt för väldigt dålig updatering då det verkligen har hänt en hel del. Väldigt tråkigt när dumma saker händer.

Men jag är iallafall i Borås nu. Åkte hit med halv 4 tåget och så när jag kom fram kom Daniels mamma och hämtade mig på stationen. Vi har inte gjort så mycket, jag kom ju klockan 20.00 och så åt vi direkt.

Hoppas ni får en toppen lördag, och ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Hej! :) Ja jag flyttade till Bålsta nu i mars :) Men nu flyttar jag till permanent till Australien om 9 dagar :)

Jaha, i järfälla bodde Mattias innan han flyttade till Australien :) Trivs du i Bålsta? :D



Kram

2009-06-14 @ 00:52:18 URL/Bloggadress: http://www.kakhusets.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback