Tisdag med en trött pojkvän!

Trist när man inte har någon blogglust. Anyway..vaknade till när Daniel gick upp i morse för att åka till jobet, somnade om och sedan vaknade jag 11.00 när Daniel kom hem för lunch. Lunch och lunch, det var jag som åt lunch, han sov på mattan utanför köket. Haha. Och nu sover han i sängen. Han, vi ska snart till jobbet. Jag följer med.

Inatt hade jag jättesvårt att andas, jäkla astma. Sa det till Daniel inatt (visst, jag lät lite gnällig, men det är jättejobbigt, känns som om jag tappar luften helt och får tippa efter andan), Daniel svarade med ett "Håll käften". :(
Men han kommer inte ihåg det, så jag kanske ska förlåta det. Man ska verkligen inte säga håll käften till sin tjej när hon tippar efter andan. :/. Hehe.. Han låser in sitt rum i en liten kub, det är därför! Jag vill ha öppna fönstren och dörrar, helst. Men det vill inte Daniel.

Ne, dax att väcka honom nu. Om inte jag hade varit här hade han kanske försovit sig.. hmm....

Hörs sen, ha en toppen dag! Och kul att ni följer bloggen fast jag är dödstråkig. Kramis till er!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback