Anlita någon som kan packa åt en?

Okej, jag är nästan klar. Gud vad jag tycker det är tråkigt! Ursäkta, men det är verkligen inte det roligaste jag vet. Hade önskat att jag hade en som gjorde det åt mig. Visp så var allt klart, alla kläder jag vill ha med mig på min resa låg snyggt och fräsht ihop vikt i min rosa resväska.

Vi ska upp klockan 3 nu inatt, så jag vet inte om jag kommer kunna somna, kommer väl sitta här och vara pirrigt nervös (Som när man var yngre och knappt kunde sova när man skulle resa, precis som julafton). Får försöka vila lite iallafall så jag orkar stå på benen iallafall. Flygresan tar ju ca 5½ timmar så kan ju passa på att vila lite där.

Klicka f�r att st�nga bilden

Imorgon är jag här! Ska bli otroligt skönt.

Kommentarer
Postat av: Neah

Snygg design! :)

2009-08-02 @ 17:16:28 URL/Bloggadress: http://badgirlslikebadboys.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback