Nu ska jag frossa glass! Håll i er!

Idag var vi som sagt nera och handlade lite till våran middag som består av olivpannbiffar med klyftpotatis och grönpepparsås, när vi hade tagit det vi behövde till våran middag så gick vi till glassdisken och plockade massor av glass/sorbets! Åh så gott. Vi köpte med oss 2 ben & Jerry´s, 2 sorbet (citron och blåbär) och krokant-glass. Gott va? Det ska få bli våra dessert idag. Och jag älskar B&J! Köpte den vanliga cookie dough och en "half baked" med chokladgrejs, MUMS! Och låter inte 'half baked' jättegott? Det tycker jag! :)


Cookie dough är min favoritglass!


Våran goda & fina dessert! Ge mig bara en stor sked.


Jag är en stortjusare av citronsorbet, hoppas blåbärsorbeten är lika god! Och KRAV-märkt också. Kalas!


Gammeldags gräddglass med krokant, låter inte det lite gott?


Den här glassen köpte vi för ett tag sen, apple pie!

Tur att man inte behöver äta upp glass samma dag som det behövs oftast med bullar och liknande. Ingen människa orkar äta upp all våran glass samma dag. Visst kommer vi få en god dessert?! Till detta köpte vi även kolasås och två olika strösslar, salt lakrits och citron.

Nu är det snart mat, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: mhalin

- jag har aldrig smakat ben & jerry´s. det är pinsamt..

2009-01-07 @ 14:58:35 URL/Bloggadress: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: m h a l i n

- gud ja ! jag har hört det, hah ,men sbin dyrt ? :P

2009-01-13 @ 16:19:15 URL/Bloggadress: http://cconfused.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback