Del 2;

Det får bli en del; 3 också, har så mycket skivor jag måste gå igenom. Men lite bilder från olika år. Shoooot!


Trodde mig ganska cool. En period då jag var ute och gick väldigt mycket och hade hemma-övningar. Tex, rumpövning.

Påväg till Egypten sommaren 08. Ruggigt snygg var jag!

Klädde mig coolt och tog inspiration från magasin.

Fast jag var sjuk en hel del så dansade jag för jag var glad av värmen.

Mitt hår växte som ogräs och jag gillade mina stora örhängen som fick hänga med ut och festa. Och nej! Jag är inte naken, jag har en tubtop.

Håret var mitt "it" denna period. Slutade platta det och lät mitt vanliga hårsvall framhäva sitt rätta jag.

:)

Censur. Hanna och jag på någon buss.

Köpte mina bedårande heels från Zara. Dem pryder min hylla just nu, galet fint!

Min bästa vän, mitt allt fick bli änglahäst. Jag grät floder och har ännu inte kommit över honom. Känns som han finns. Självklart finns han alltid inom mig. Föalltid. Tempo!<3

Hanna & jag någon Halloweenfest för något år sen?

Pappa och Alida på min föredetta praktik månaderna innan studenten. En restaurang på/i/runt? Stadion

Köpte min första gitarr precis innan sommaren. En svart som är vrålläcker men riktigt dum. Kanske dax att göra slut? Eller säga till på skarpen. Män alltså!

Korall-färgade toppar och vågit hår. Under sommaren.

Vi klädde granen för något år sen. Återigen hade jag mitt hår ofta i knut.

Jag tog studenten och kramades med älskade Claes. Åh vad jag älskar honom! Min fd. lärare.

Min älskade bebisvavva. Hon var så liten! Kärlek till dig. Köpte henne för över ett år sen.

Imorgon kommer en del 3! Åh vad mysigt att kolla alla dessa bilder. Studenten är verkligen ett minne för livet, sinnessjukt roligt hade vi! Många roliga stunder i mitt liv.






Kommentarer
Postat av: Losan

Tjusig blogg du har!

Besök gärna min också! (:

2009-01-08 @ 12:10:43 URL/Bloggadress: http://losan.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

jättefina bilder :)

2009-01-08 @ 19:13:13 URL/Bloggadress: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: emma

vilken fin häst<3

2009-01-13 @ 13:29:46 URL/Bloggadress: http://llindblom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback