Bilder del; 1

Okej, jag har kollat igenom på gamla bilder som jag tänkte lägga upp i två delar. Here you go! Del 1;


Andra gången till Egypten. Gick oftast med rosett sidenband i midjan och kände mig som snyggast


Med mitt bruna svall och med ett diadem i håret kände jag mig kvinnlig och snygg.


Jag & mitt dåliga imun försvar! Jag hade ingen röst kvar och blev serverad ett svingott te av någon Mohamed i Egypten


Väskan har jag kvar men denna gång har sidenbandet flytt ner till midjan.


Jag snorklade som bara den, såg muränor,rockor och massa Nemos! Jag är längst där uppe i hörnet med rosa biini och fläta.


Vi var ofta vänner och vi gick bra ihop, gemförelse med nu.. Denna sommar åkte vi runt hela Stockholm och gick på modellcastings och möten.


Jag har världens vackraste mamma! Så himla fin är du.


Pappa och Tommy! You rock! Haha..


Det var ett paradis. Älskade, älskade Egypten!


Alida var jätteduktig på fotboll men tagit nu en paus och började med dans.


Mammas vänina Sussie


Vi fick våran andra hund, en chuihuhavalp som blev en Athena


Min bror Alexander. Hatar att vara med på kort.


Alida höll på i flera månader med sitt hår. Resultatet varade kanske i några veckor och sedan var det något nytt, igen!


Klädde mig ett bra tag såhär. Tyckte då jag var snygg och casual.


Tights,långt linne, kofta på det och mycket ofta knut i håret. Uppfann "bad hairday"-dagarna som Amanda tyckte var väldigt roligt


Jag fikade med mina dårvarande "vänner" som jag inte är vänner med idag! :) Här slutade vi vara vänner.


Jag fyllde 19 år och fick en superfintårta. <3


Jag tyckte i flera månader att Dregen i BB var snyggast i hela världen. Mamma höll inte med!


Du var min favorit i flera månaders tid.


Denna sommar var jag och vänner ute mycket på pg. Vi hade en superkul sommar. Visade att jag gillade chips?


Vi gick för att sjunga med till live-banden. Speciellt Zombie.



Ibland ville jag klä mig fint och flickit, hade klackar och klänning.

Min hårda attityd kanske hade smälte lite?


Sotade ögon och röda läppar. Dock har mitt läppstift åkt ut lite grann. Här var vi på väg hem från en utgång.


Hade nog precis fått min rosa laptop?

Kan ta del 2 ikväll, för nu har jag hållt på och varit duktig. Kanske snart dax att hoppa ur min pjamas snart?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har bra ordförråd osv :)

2009-01-07 @ 17:11:51 URL/Bloggadress: http://mystoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Mandy

härliga bilder:)

2009-01-07 @ 17:30:04 URL/Bloggadress: http://maandys.blogg.se/
Postat av: Moni

härliga bilder :) hoppas allt är bra med dig idag

2009-01-07 @ 18:15:33 URL/Bloggadress: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Synne

Hej på dig.

Vilka härliga bilder...

Hoppas att allt är bra hos er.

Här går det sakta framåt.

Hälsa resten så gott.

kram Synne.

2009-01-07 @ 20:23:58 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Livvy

Verkar ha varit ett bra år, men varför har ni slutat att vara vänner? Tråkigt.



Du passar som brunett. :)

2009-01-07 @ 20:27:44 URL/Bloggadress: http://www.livvyscloset.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback