Upptäckt ett nytt beroende

Jag tror nästan att jag har fastnat i ett lätt beroende. Inte av att röka eller andra äckligheter, utan av coca cola! Det hela började med att när jag skulle sätta i min tandställning så sa tandläkaren att man inte ska dricka läsk, men efter det så började jag dricka mängder! Det är sinnesjukt konstigt egentligen. När jag satt vid köksbordet så tänkte jag genast på cola. Men det konstiga var att jag inte var törstig, för när jag tänkte på att dricka vatten, så kände jag absolut ingen törstighet. Men när jag tänkte tillbaka på colan så ville jag bara "ha".
Jag måste kola ner med mitt coladrickande, inte för att jag går upp i vikt eller något sådant, utan det är inte bra. Saft, juice och vatten? Jag som gillar colan så mycket!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback