Sitter nu på tåget!

Hej bloggen.

Sitter just nu på tåget ner till Borås. Får jätte ont i magen av att lämna mamma. Vill ju såklart ta med henne ner, men det vill hon ju inte! Har lite ont i magen av att jag är rädd att jag inte ska hinna på/av tåget, så istället åker dem ifrån mig.. Usch, hemska tanke! Borta bra, men hemma bäst! Att veta att man kan göra som man vill hemma (tex; gå in på sitt rum när man vill osv) Det är en härlig känsla!

*vinkar till mamma och hundarna* Hej mamma! :) Uppdaterar snart igen, jag är ju framma klockan 4! Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo mitt hjärta!

Ville inte heller att du skall åka och lämna mig och dogsen!

Men hoppas att du får det mysigt!Vilken tur att datorn funkade!

Puss Mamma!

Världens finaste tjej!

2009-02-06 @ 13:20:16 URL/Bloggadress: http://moder.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback