Shoppingdag och födelsedagskalas

Åh vad gott, när vi kom ifrån träningen så åt vi marängswiss med chokladsås, hur gott som helst!
Vi har ju småshoppat idag, hittade ett par jättesöta örhängen till mig, sånna småsöta som passar till vad som helst och är ändå snyggt diskret. Vi gick även in til Hemtex och köpte lite nya saker till vårat badrum, en matta, tvål"kopp" och handduk i färgen: ärtgrön. Det var riktigt snyggt och jag älskar alla vårens pasteller som kommer överskrida i vår/sommar. Mitt rum går ju egentligen i svart och rosa, men tänker byta ut det svarta bort ljusa färger nu under våren. Man blir pigg och färgerna är bedårande!


Inga klackar i dåligt väder.

Vi fikade och jag tog en chai-latte, mmums!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback