Powerträning idag!

Gud vad jag har varit duktig! Jag gick fram och tillbaka ifrån SATS(20+20 min= ca 40 min promenad), 45 minuter dans och 50 min yoga. Jag var trött efter dansen men tänkte att prova på yoga sådär efter var ganska skönt. Trodde dessutom att yogan höll på i 30 minuter, men icke! Haha, yoga var riktigt jobbigt. Phu. Skönt att vara hemma? Åhyes! Nu sitter jag här med rabarber och grädde-te, mums! Jag kanske är lite hungrig, så jag ska väl ta en nyttig nattmacka i form av en knäkebröd med några gurkskivor endast. Ps. En tjock nattmacka gör dig något kraftigare än vad du är, tänk på att välja det nyttigare alternativet! Iallafall om du tänker som mig!


Jag älskar te i alla fomer! Och nu ska jag gå i säng. Men spana in bloggen imorgon då jag lottar ut ett presentkort på H&M värt 500 kronor! Goodnight!



 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad duktigt med så mycket träning! =)

2009-02-18 @ 08:00:22 URL/Bloggadress: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Synne.

Du är så duktig med din träning. Jag är imponerad.

Fortsätt med den. Den kommer du inte ångra.

Te är gott. Rabarber och grädde är mumste det.

Ha det gott nu.

Kramen Synne.

2009-02-18 @ 09:07:05 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback