Min rosa prinsessbakelse

Jag vet inte hur jag ska göra! Jag älskar min söta klänning och tycker den var supersöt på mig. Men jag tyckte den åkte ner en hel del vid brösten, vilket jag tycker är jobbigt. Hur ska jag göra? Sälja eller spara? Kanske kan sy in den lite? Den är ju så vacker! Jag bar den på nyårsafton. Den är supersnygg att gå barbent i samt i tunna strumbyxor. Vill ju ändå inte att den ska hänga och bara vara...eller den kanske glädjer min garderob och jag kommer säkert använda den vid något tillfälle. Åh vad det här är jobbigt. Jag tror jag ska ha kvar den...den är ju så fin!


Angående tävlingen av h&m presentkort: Vinnaren är redan kontaktad och står längre ner. Tack till alla som var med och håll ögonen öppna för fler tävlingar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback