Min familj kommer i första hand!

Hatar att åka hemfrån, jag verkligen ogillar det! Skiter i vad alla säger, jag hatar att lämna min familj. Jag hatar, jag hatar det. Jag klarar inte av att åka bort bara 2 dagar, längtar ihjäl mig. Det är skillnad på folk, och jag värderar min familj först och allt kommer i andra hand. Ingen kommer kunna ändra mig, jag trivs såhär.
Kul att Daniel ska hålla på att sura. Jag orkar tyvärr inte bry mig, huvudsaken är att jag aldrig kommer svika min familj. Min familj är allt! Jag menar inte att jag vill svika Daniel, men min familj går först. Jag har haft min familj i 20 år, hela mitt liv och kommer ha dem i många många många år till. Det är viktigast att min familj mår bra. Tänk vad eran familj har stöttat er genom åren. Gett er mycket och nästan allt ni har pekat på. Dem har varit vakna sent för att passa dig, uppe tidigt för att passa dig, just för att ni ska må bra och för att du är deras familj.

Jag hjärta min familj! Föralltid!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback