Jag saknar dig så Tempo!

Daniels mamma kom ner och sa att det var dressyr på 1:an. Åh, vad vackert det är! Jag saknar att rida extremt mycket och saknar min ponny som nu är i himelen. Jag skulle göra mycket för att få ner dig älsklingsponnyn. Blir lite ledsen av att kolla hur kärlek det är mellan en ryttare och en häst. Jag och min häst hade extremt mycket kärlek! Han var så bäst! Min lilla, lilla skruttis *Pussar mulen*
Vet ni vad Daniel sa efter att jag har ledsamt sagt att jag saknar Tempo och ridandet?
-Om jag skulle få massa pengar så ska jag köpa dig en häst.
Blev väldigt glad. Så är det någon snäll bloggläsare som kan ge Daniel massa, massa pengar? Jag vill ha exakt en Tempo, och han är värd mer än allt i hela världen! Han är alltdå svindyr!

image524
Du gillar inte när man är ledsen, du gnäggade alltid när man kom. Jag älskar dig fortfarande lika mycket. Att kärlek till djur kan vara så enorm. Min älskling!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hästar är så fina djur.

2009-02-21 @ 14:35:34 URL/Bloggadress: http://onlyforever.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback