Jag har ett nytt glasskåp..

Godmorgon! Igår kväll somnade jag och Daniel riktigt, riktigt fort! Vi var på Ikea igår; mamma, jag och Daniel! Vi hittade ett snyggt glasskåp som jag ska ha alla mina Hello Kitty saker (fick massor i julklapp) och mina vinglas. Vi pratade om det igår, glas & sånt ska man spara eftersom det är bra när man väl flyttar hemmifrån.

I lördags hade vi födelsedagskalas här hemma för mig. Vi hade super trevligt, och Stephie, jag skickar bilderna till dig ikväll! Nej, nu måste jag gå och äta frukost, min pojkvän är tjatig nu! *Kram på er!

Haha, mamma fotade mig och Daniel när vi skulle ut till bilen. ♥

PS. Skulle posta detta inlägg typ klockan 11 i morse, men icke! Den postades senare

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback