Imorgon ska det bli en titt i stallet!

Mina fötter värker. Förlåt för dålig updatering idag då jag har varit i stan hela dagen tillsammans med min vän Hanna. Direkt efter jag har kommit hem åker jag, mamma och pappa ner till Ica och handlar mat och sedan åker jag och pappa och tränar! Imorgon är det träning också, vi ska köra ben (&rumpa). Kommer bli väldigt kul. Men innan ska jag ta tåget till Kallhäll där Stephie hämtar upp mig, för då ska vi åka först till Säby och sedan till bro ryttarförening då Steph och jag ska ta privatlektionen, en gång varannan vecka. Kommer bli jätteroligt, verkligen! Saknar att rida, och att vi två ska ta privatlektioner kommer bli jättebra!


Min snygga tröja! Och kolla naglarna jag gjorde i Borås där älsklingen bor!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback