Torsdag-första Matte dagen!

Ni vet mötet jag pratade om runt lunch-tiden? Det var möte med en studiovägledare. Ska börja plugga nu på torsdag, matematik B. Ska ju söka plugg senare och vissa(inte alla) vill ju att man har MatteB. Så jag tänkte att jag kunde lika gärna sätta fart nu, why not liksom.
Så på torsdag ska jag vara berädd med penna, block och diverse saker som är bra att ha. Känns ganska okej att komma tillbaka till "skolbänken". Vi får se. Jag vet ju att jag kommer få slita arslet (haha!) av mig iallafall! Matte är inte världslätt, rätt så klurigt. Bara jag ger mig ann på att jag skall klara det. Kursen började förra veckan så nu kommer jag väl få dubbeltupp med läxor.

Nu ska jag iallafall sova, ska upp five o' clock i morgonbitti. Måste vara utvilad, har inventering imorgon..Sleeptight! Kiss


Kommentarer
Postat av: Laila

Sötast :)

2009-09-01 @ 01:29:42 URL/Bloggadress: http://lailaaziz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback