Updatering från tåget

Jag som skulle blogga mycket! Var så trött att jag faktiskt slumrade lätt till några gånger. Typsikt!
Jag är iallafall i Falköping nu och nästa stopp är Herrljunga där jag ska byta tåg mot Borås C. Kommer nog gå bra. Jag gillar inte det sista tåget bara. Obehag. Kanske är en vane sak?

Det sitter två tjejer, något år yngre än mig kanske, dem sitter och smsar med killar. Ena tjejen säger till den andra: "Ska jag skriva ett sms och fråga om han tycker jag är het". Haha, lät lite skoj faktiskt.

Måste packa ner snart, så jag är beredd på att stiga av. Är livrädd för att missa... uscha! Så vi hörs säkert när jag är i Borås! *kramar*

Kommentarer
Postat av: stéphanie

tack hjärtat. vi ses på onsdag :D

puss

2009-04-17 @ 21:21:55 URL/Bloggadress: http://stephiiies.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback