Om du fortsätter, gör du oss illa

Jag tänker inte låtsas att det här är någon annan. Det här handlar om dig Amanda. Förstår inte alls vad du tänker med. Ser du inte att du sårar DIN egna familj?? Du lovar och har dig. Det du lovar hålls i högst en vecka, sen är vi inne på samma bana igen. Jag är så less på dig. Förstår du inte att du sårar din familj som har gett dig så mycket? Du verkligen skiter i allt....förutom Jocke. Det är sjukt. Det är inte okej, Amanda. Hoppas du bevisar det när du blir "myndig, och får göra precis vad du vill" -som du så fint säger. Det är inte helt klokt. Man blir alldeles till sig så som du beter dig. Jag blir mörkrädd. Vad gör du när ni gör slut? Vem ska kunna trösta dig? Vem ska du kunna lägga din axel på? Har du hört utrycket "Så som du behandlar andra, vill du bli behandlad själv". Hur tror du att vi ska kunna ställa upp för dig efter så som du har betet sig? Du har en riktigt dålig attityd, oförlåtligt oförskämd mot dina föräldrar och du bryr dig inte om någon, förutom han. Du har stått och skrikit rätt upp i mammas ansikte att du hatar henne. Hur fan tror du att du kan bete dig? Jag skäms, allvar, jag skäms så in i norden, för din skull.

Men du, Amanda. Kom inte tillbaka förens du tar och ber om ursäkt och börjar följa mammas och pappas regler. Det finns annat än att vara med jocke och låtsas som vi vore luft. Tycker du ska ta en tankeställare och börja fundera på riktigt. Ställ dig frågan: Vad håller jag på med? Vad vill jag?-Vill jag göra såhär? Sluta vara så fruktansvärt korkad och bevisa att du älskar din familj.

Du skiter även i våra hundar, Dem är också som luft för dig. När du kommer 10.01 varje kväll så schyar du våra hundar att dem ska vara tysta med en arg ton. Du kan inte ens sätta dig på knä och klappa dem så dem är vana med. Du ger varken dem eller din familj kärlek. Du gör oss alla ledsen. Men vet du! Om du inte vill skärpa dig, fortsätt du. Men tro inte att du har en axel att stötta dig mot när du behöver oss som mest. Du hade väl hört " Så som du behandlar andra, vill du bli behandlad själv".....

Angelica


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback