Gillar du? Gillar inte jag!


1. Sommar. Hur skönt är det inte när man känner att solen är sommarstark? Luften är lätt som en fjäder som om det vore härlig sommardag. Nu längtar vi tills vi får springa runt med linnen och kjolar. Tänk er midsommar..Gud så mysigt!

2. Mina underbara föräldrar som alltid ställer upp på allt. Vad skulle vi vara utan er? Ni har varit helt fantastiska. Ni är bäst! & gud så jag älskar er. Man hade varit noll utan er.

3. Toppar. Vem älskar inte att komma hem med kulöriska toppar som passar till allt. Mitt senaste köp var en koralltop. Riktigt basiskt, men ändå så snyggt! Man kan inte få nog av toppar!



1. Attityd. Att ha en hemsk attityd mot folk man älskar är skam. Hur kan man vilja såra med flit? Det är precis så som du håller på med. Du borde skämmas.. Så jäkla arg!

2. Bloggare som ljuger ofta i sin blogg. Varför ljuga om hur mycket du tjänar? Är inte det Kissie upp i dagen? Jag vill ha en blogg för att minnas när jag blir äldre. Om man ljuger, så blir man ju lätt mytoman, tillslut kommer du gå på dig själv, och tro på det du ljuger om..Läskigt.

3. Vara dubbelmoralen själv. Gå runt och skriva att man hatar fjortisa så extremt, fast man själv uppfyller kraven. Hej dubbelmoral!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback