En dag på stan!

Vilken härlig dag! Mamma, jag & alida satte oss ute på altan och pysslade och helt plötsligt kom vi på att vi skulle behöva åka till stan. Och så vi gjorde! Vi gick och shoppade i olika butiker och så gick vi in på Panduro för att shoppa massor till vårat pyssel. Efter all shopping så gick vi och mötte upp Alex och så gick vi och åt middag på tacobar! Vilken härlig och trevlig dag. Vi har verkligen haft supermysigt! Och jag har shoppat en hel del: jeans, linnen och smycken (osv).

Min syster Alida som har just fyllt 14 år är så söt och lång. Hon och jag ser verkligen ut som "bästa"-vänner när vi går tillsammans.


Min söta älskling!

Kommentarer
Postat av: EMELITA

Har kissies bror en blogg? Såg att du hade kommenterat på hennes blogg ang. hennes jävla lön :-P

2009-04-27 @ 23:06:18 URL/Bloggadress: http://emelitao.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback