Nej jag har inte dött!

Har bara inte haft lust/tid att blogga,tyvärr! Men det kommer. Den här veckan har jag inte gjort så jätte mycket förutom att jobba litegranna. I helgen träffade jag Daniel, igen! :) Sen så ska jag väl försöka träffa lite av mina söta vänner. Har även bestämt att jag ska till stan och shoppa med Stephie någondag.

Vet ni vad jag ska göra idag? Ska åka till Enköping och spänna min tandställning. Tror jag har haft den i ett år snart nu i vinter? Inte såå länge kvar! I hope..

Förövrigt så saknar jag att blogga. Saknar era dumma kommentarer om hur dum, cp, bry jag är. Haha, så roligt!
Vi hörs sen! :) Puss


Kommentarer
Postat av: synne

Jag funderade just vart du tagit vägen.

Du bloggar när lusten faller på, enkelt va...

kramen Synne.

2008-09-24 @ 05:54:24 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback